administrator Zgierz
- współpraca z prawnikami - koordynowanie przepływu i realizacji zadań,
- nadzorowanie terminów, wsparcie w pracach administracyjnych,
- praca w systemie CRM Repertorium w środowisku LotusNotes,
- prowadzenie korespondencji z organami administracji sądowej,
- reprezentowanie Kancelarii w relacjach związanych z organizacją współpracy z klientami.
Wymagania
ukończone studia wyższe (mile widziane: administracja/zarządzanie),
znajomość języka angielskiego (B1/B2),
czynne prawo jazdy kat. B,
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
umiejętność planowania i systematyczność w działaniu,
umiejętność koordynowania wielu równoległych projektów,
asertywność, zdecydowanie i konsekwencja w działaniu,
kreatywność,
umiejętność analitycznej obserwacji i proponowania optymalizacji pracy.
Oferujemy
umowę o pracę,
atrakcyjne wynagrodzenie,
codzienne śniadania,
pakiet medyczny,
zajęcia sportowe.
Klauzule informacyjne
Aplikuj